úterý 23. května 2017

Puszta není pustá

Naopak je plná života.
Několik dní strávených v maďarské Malé Kumánii -
Kiskunságu,
na které nikdy nezapomeneme.
Pořád je na co se dívat, co fotit, co pozorovat.
Některá místa jsou jedno velké pískoviště.
A ano, pusta má svou zvláštní vůni a večery jsou zde kouzelné.








 Vstavač bahenní (Orchis palustris)


Vstavač štěničný (Orchis coriophora) 

Blatnice skvrnitá (Pelobates fuscus) 

Mandelík hajní (Coracias garrulus) 

Ještěrka travní (Podarcis tauricus)


4 komentáře:

  1. Nejvíc se mi líbí ta první fotka. A pak že rovina je fádní...
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všude se dá najít něco zajímavého... děkuji za návštěvu :-)

      Vymazat
  2. Magdi, určitě jste si to užili. Moc pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je můj sen - fascinující krajina, kterou máme kousek od hranic. Loni jsem viděla film Přelud - maďarsko-slovenský western a ten mě zaujal a už loni jsem přemýšlela, že se tam vypravím. Nevyšlo to. Tak snad příští rok.

    OdpovědětVymazat